Joanna MAŁOCHA
Wprowadzenie
 
ARTYKUŁY
 
Maria BANACH, Marta KRZANOWSKA
Nauczanie języków obcych w kontekście pracy indywidualnej ze studentem z niepełnosprawnością (np. deficytami ruchowymi, psychicznymi) - dydaktyka nauczania oraz logistyka współpracy z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych
 
Agnieszka KOŚCIŃSKA
W poszukiwaniu siebie w muzyce - rola bluesa w kształtowaniu tożsamości mieszkańców Południa Stanów Zjednoczonych
 
Joanna MAŁOCHA
Ewolucja adnotacji we wczesnośredniowiecznych łacińskich kalendarzach liturgicznych i martyrologiach na przykładzie elogii św. Eulalii
 
Bożena TUSZEWSKA
Praeclarum est Latine et Graece scire . Warto uczyć się języków klasycznych!
 
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
 
Bogusława FRONTCZAK
Muzyka na zajęciach z łaciny
 
Bożena MACHOWSKA-JAROS
Nauczanie języka greckiego studentów teologii - omówienie metod i zakresu materiału na przykładzie lektoratów prowadzonych na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie
 
SPRAWOZDANIA
 
Magdalena TATARA
Nauczanie metodą e-learningu w Międzywydziałowym Studium Języków Obcych UPJPII w latach 2010-2016
 
Lidia KOSINIAK, Monika MAŁECKA
Sprawozdanie z konferencji naukowo-dydaktycznej Specyficzne potrzeby studentów szkół wyższych a nauczanie języków obcych: kierunki rozwoju, nowe wyzwania, rekomendacje (Wrocław, 15-17 września 2016)
 
Biogramy autorów