Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Innowacyjność współczesnych organizacji - ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

Okładka książki Innowacyjność współczesnych organizacji - ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

Szczegóły:

ISBN: 9788379723669
EAN: 9788379723669
oprawa: Miękka
podtytuł: Innowacje w instytucji kultury
wydanie: 1
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 123
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
35,44 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,44
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Przedmiotem badań podjętych przez autorki jest innowacyjność (organiza­cyjna i marketingowa) w instytucji kultury – muzeum. Dotychczasowy dorobek naukowy (obejmujący studia teoretyczne i empiryczne) w omawianej dziedzi­nie należy uznać za niewystarczający, szczególnie w literaturze polskiej brakuje opracowań dotyczących innowacji organizacyjnych czy marketingowych w ta­kich organizacjach, jak muzea. Niniejsza praca może zatem wypełnić tę lukę i za­inspirować do dalszych badań teoretycznych i empirycznych. Monografia ma na celu przedstawienie innowacyjności w organizacji, jej uwarunkowań i oceny. Cel badawczy dotyczy prezentacji wybranych innowa­cji organizacyjnych i marketingowych wdrożonych przez Muzeum Narodowe w Szczecinie (MNS). Zasadniczemu celowi i zakresowi badań podporządkowano określony układ pracy, na którą złożyło się pięć rozdziałów o charakterze teoretycznym i meto­dyczno-empirycznym. Ze wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź