Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych

Okładka książki Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381022880
EAN: 9788381022880
oprawa: oprawa: laminowana
wydanie: 1
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 186
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
40,81 zł
Cena detaliczna: 
58,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,52
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również charakteryzują rodzaje innowacji finansowych, a także efekty i przeszkody pojawiające się przy ich wdrażaniu. Zamysłem towarzyszącym powstawaniu niniejszego opracowania było podjęcie próby analizy i oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 - okresie intensywnych i ważnych zmian zachodzących zarówno w polskiej gospodarce, jak i na rynkach światowych. Zmiany te przyczyniły się do poszukiwania przez podmioty sektora finansowego nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie oferty produktowej, ale również w obszarze procesów, przyjętych praktyk działania, organizacji pracy, modeli współpracy z otoczeniem oraz w zakresie metod i narzędzi marketingowych. W publikacji przedstawiono: • zagadnienia opisujące innowacyjność sektora usług finansowych w wymiarze globalnym, uwzględniając zarówno wpływ kryzysu finansowego z lat 2007-2009, jak też styl życia konsumentów oraz szybki rozwój nowoczesnych technologii jako szczególnie istotne czynniki wpływające na tworzenie i wdrażanie innowacji finansowych, • analizę zmian zachodzących w sektorze usług finansowych Polsce w latach 2004-2017, • szczegółową analizę i próbę oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016, • charakterystykę sektora FinTech w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem szans i barier jego rozwoju, • omówienie innowacji wdrażanych przez instytucje finansowe w obszarze działań marketingowych, m.in. w zakresie badań marketingowych, usług i produktów finansowych oraz nowoczesnej komunikacji marketingowej, • przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź