Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Innowacje i zarządzanie w XXI wieku

Okładka książki Innowacje i zarządzanie w XXI wieku

Szczegóły:

Wydawca: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357557
EAN: 9788365357557
oprawa: oprawa: broszurowa
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
38,72 zł
Cena detaliczna: 
49,99 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,72
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Monografia ""Innowacje i zarządzanie w XXI wieku"" jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie wiedzy, rekomendacji i praktycznych rozwiązań dla nowych wyzwań w ramach innowacji i zarządzania współczesnymi organizacjami.
Szeroko rozumiana innowacyjność uznawana jest obecnie za jeden z najważniejszych czynników inteligentnego i zrównoważonego rozwoju gospodarki opartej na wiedzy. Natomiast przedsiębiorstwo określane jako innowacyjne, uważane jest za lepsze i bardziej pożądane. Najstarszym, a zarazem najbardziej znanym modelem procesu innowacyjnego jest model liniowy, który zakłada, że źródłem innowacji jest sfera B+R, czyli prace badawczo-rozwojowe. Zarówno środowiska naukowe i biznesowe coraz częściej wskazują na potrzebę realizacji działań innowacyjnych. Zjawisko innowacji jest nierozłącznie związane z pojęciem zmiany, nowości, reformy, czy też idei postrzeganej jako nowa, często na początku postrzegana jako odmienna. Za innowacje uważa się najróżniejsze procesy i zjawiska o charakterze technicznym, organizacyjnym, społecznym lub psychologicznym. Tak bardzo zróżnicowane i niesprecyzowane pojmowanie innowacji wynika zarówno z niedługiej tradycji badań nad innowacjami, jak i odmienności ujęć teoretycznych. Kategoria innowacji stała się obecnie obiektem zainteresowań nauk nie tylko ekonomicznych, ale także społeczno-gospodarczych. Wynika to z niepodważalnego wpływu innowacji na szeroko pojęty rozwój społeczno-gospodarczy państwa. Niewątpliwie na współczesnym globalnym rynku innowacja wpływa na podnoszenie konkurencyjności przedsiębiorstw i podlega procesom zarządzania.
Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów. Istotą funkcji zarządzania jako specyficznego rodzaju regulacji wykonywanych zbiorowo przez jednostki organizacyjne, jest w szczególności formułowanie celu działania, planowanie i organizowanie struktur oraz określanie procedur funkcjonowania wraz z kontrolowaniem realizacji zamierzonych celów. Poszczególne rozdziały stanowią zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki innowacji i zarządzania w organizacjach XXI wieku, gdzie mamy do czynienia z wieloma nowymi i skomplikowanymi problemami funkcjonowania oraz zamierzonego rozwoju, które wymagają rozwiązań.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź