Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Influence of brands w,ukraińska

Okładka książki Influence of brands w,ukraińska

Szczegóły:

Wydawca: Vivat
ISBN: 9789669829375
EAN: 9789669829375
oprawa: oprawa: twarda
format: 208x162 mm
liczba stron: 384
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
39,61 zł
Cena detaliczna: 
57,40 zł
31% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,38

Opis

Every day, the brain receives and assimilates visual information that influences our consumer decisions. Often we buy a product only because we learned about its existence, and now we want to have "that thing from advertising" at home. The transition from "I see" to "I want" happens quickly and unconsciously. Yes, modern brands know our secrets. But we can outwit them by mastering blindsightthe ability to see the invisible in the consumer world. From now on, the question of why we buy junk is not rhetorical. You'll learn to separate context from behavior, avoid sunk cost traps, and master long-term planning. It is enough to be a passenger in your own plane, become the chief pilot to choose the direction of movement in the consumer world without "golden offers" and "unique promotions".

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź