Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Ilustrowane prawo reklamy

Okładka książki Ilustrowane prawo reklamy

Szczegóły:

Wydawca: Wolters Kluwer
ISBN: 978-83-8223-675-0
EAN: 9788382236750
oprawa: miękka
wydanie: 4
format: B5
język: polski
liczba stron: 516
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
41,57 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 72h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,51

Opis

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, - ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź