Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Okładka książki Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Szczegóły:

Autor: Smid Wacław

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788375568509
EAN: 9788375568509
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 294
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
47,42 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
31% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,42
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź