Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

How to Research Trends

Okładka książki How to Research Trends

Szczegóły:

Autor: Dragt Els

Wydawca: BIS Publications
ISBN: 9789063694333
EAN: 9789063694333
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Move Beyond Trendwatching to Kickstart Innovation
wydanie: 2
format: 19.0x23.0cm
język: angielski
liczba stron: 200
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
118,42 zł
Cena detaliczna: 
150,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 118,42
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Understanding trends, the emerging values and needs of groups in society provides you with a foundation to innovate and create change. This book gives you a candid and unbiased overview of the trend research process. lt brings a structured, research-based approach to the table instead of a crystal ball. 'How to Research Trends' is practical, hands-on and offers multiple perspectives on researching trends for professionals and trend students around the globe. lt shows you that researching trends is a skill that combines the intuitive and the analytical. This book is written for everyone interested in human-centred innovation and for everyone interested in learning more about trend research. Trend research includes so much more than just hypes, styles and the latest gadgets. It studies change and provides an analysis of emerging shifts in people’s needs and wants. These trend insights are essential during any innovation process as a foundation to create future proof concepts that improve people’s quality of life.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź