Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Hello! Flex 4. HELION

Okładka książki Hello! Flex 4. HELION

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 9788324628810
EAN: 9788324628810
oprawa: Oprawa:
Tłumaczenie: Sawka Krzysztof
tytuloryg: Hello! Flex 4
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 272
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
21,94 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94

Opis

Najnowszy Flex - aktualna książka. Wykorzystaj szansę! Jak stworzyć swój pierwszy projekt? Jak projektować style? Co wybrać: AJAX czy Flex? A może je połączyć?Flex w wersji 4 to najnowszy krzyk mody na rynku aplikacji webowych. Pozwala na tworzenie rozwiązań internetowych w niczym nieprzypominających tych, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Są one atrakcyjne pod względem graficznym, charakteryzują się wysoką interakcyjnością oraz nieprawdopodobnie ogromnymi możliwościami. Jeżeli wspomnieć jeszcze o tym, że jest to środowisko zupełnie darmowe... pora przygotować się na rewolucję w świecie aplikacji internetowych!Od marca 2010 roku dostępna jest najnowsza wersja Fleksa, oznaczona numerem 4. Warto poznawać tę wersję z podręcznikiem ""Hello! Flex 4"" w dłoni. Znajdziesz tu wszechstronną wiedzę na temat języków ActionScript, XML, E4X, obiektów pierwotnych oraz zasad projektowania stylów. Ponadto dowiesz się, jak tworzyć efekty, animacje oraz jak wykorzystać obiekty typu DataGrid. Jednak zanim dojdziesz do tych interesujących, lecz złożonych zagadnień, będziesz miał okazję zapoznać się z samym środowiskiem oraz najlepszymi praktykami i metodami pracy. Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z najnowszą wersją środowiska Flex - nie mogłeś lepiej trafić! Rozpocznij ją już dziś! Pierwsze kroki we Fleksie - omówienie platformy Nasłuchiwanie zdarzeń Wiązanie danych - adnotacja Bindable Struktura aplikacji pisanych w środowisku Flex Języki ActionScript, XML, E4X Definiowanie zmiennych i przestrzenie nazw Obiekty, tablice oraz sterowanie przepływem Dziedziczenie i inne pojęcia obiektowe w środowisku Flex Składniki typu Spark Stany widoku Projektowanie stylów Tworzenie animacji i efektów specjalnych Wykorzystanie obiektów typu DataGrid Zastosowanie pojemników nawigacyjnych oraz elementów wyskakujących Projektowanie i tworzenie formularzyRozpocznij przygodę z Flex 4 bez najmniejszych problemów!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź