Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Harvard Business Review Podręcznik menedżera

Okładka książki Harvard Business Review Podręcznik menedżera

Szczegóły:

Wydawca: Rebis
ISBN: 978-83-8062-260-9
EAN: 9788380622609
oprawa: twarda
podtytuł: 17 najważniejszych umiejętności lidera
Tłumaczenie: Jóźwiak Bożena
tytuloryg: The Harvard Business Review Manager's Handbook
wydanie: 1
format: 235x155x30mm
język: polski
liczba stron: 432
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,82 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
42% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,82
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału. Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji. W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.: · szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera, · ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje, · zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter, · na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji, · prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź