Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

Okładka książki Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 9788328904101
EAN: 9788328904101
oprawa: miękka ze skrzydełkami
wydanie: 1
format: 2130x2730mm
język: polski
liczba stron: 168
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
29,01 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
42% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44

Opis

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych? I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki. Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów: Określenie celów wzrostu. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI). Generowanie pomysłów na eksperymenty Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów. Przeprowadzenie eksperymentów. Analiza wyników i optymalizacja.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź