Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Graphic Design in the Twentieth Century

Okładka książki Graphic Design in the Twentieth Century

Szczegóły:

ISBN: 9780500204511
EAN: 9780500204511
oprawa: Miękka
format: 15.0x21.0cm
język: angielski
liczba stron: 236
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
62,69 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,37
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

The story of graphic design is one of the most exciting and important in modern visual culture. Renowned designer and lecturer Richard Hollis’s pioneering Graphic Design: A Concise History traced the medium’s development in the twentieth century, from its roots in printing, and defined its function as visual communication: to identify, inform and promote. Here, reissued with a new title, preface and updated recommendations for further reading, this authoritative documentary history begins with the poster and goes on to chart the development of graphics in print, advertising, corporate identity and television, concluding with the impact of digital and electronic media on the forms of graphic design. Preserving the author’s original layout, now regarded as a graphic design classic in its own right, the book features over 800 illustrations fully integrated with the text. An essential reference, this indispensable account is clear, comprehensive and compelling.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź