19. Armia do Neuroshimy Hex
Wiremen, czyli Druciarze, to armia do Neuroshimy Hex, której asem w rękawie jest technologia. Specjalne, układane poza obszarem gry żetony boostują jednostki Druciarzy, a Sztab ma zdolność inspirowania jednostek do wykonania dodatkowych manewrów, które mogą przechylić szalę zwycięstwa. Uwaga! Do rozgrywki potrzebna jest dowolna gra podstawowa Neuroshima Hex.
W trzewiach Molocha przetrwała społeczność, którą z braku lepszego określenia nazwalibyśmy ludzką. Zbuntowane cyborgi, zbiegli mutanci, potomkowie badaczy i zwykłe niedobitki, dzięki cyborgizacjom i podkradzionym Maszynie zasobom, toczą walkę o przetrwanie.
19. armia
Druciarze są dziewiętnastą armią rozszerzającą Neuroshimę Hex, ponadczasowy klasyk, który w 2025 roku obchodzi 20. urodziny!
Technologia
Żerowanie na maszynach ma swoje plusy… Zagraj ten potężny, nowy rodzaj żetonu poza planszą, by wzmocnić wszystkie swoje jednostki w rzędzie.
Inspiracja
Czasami wszystko, co zostaje, to wola przetrwania... Odpal Inspirację Sztabu, by wybrana jednostka zyskała zdolność ruchu, odepchnięcia lub roszady.
Ewakuacja
Gdy wszystko zawodzi, trzeba spieprzać… Jednostki z cechą Ewakuacja nie przepadają po zniszczeniu, tylko wracają na wierzch stosu dobierania.
Autor rozszerzenia: Piotr Lubecki