Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

Okładka książki Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

Szczegóły:

Wydawca: Rozpisani.pl
ISBN: 978-83-9458-750-5
EAN: 9788394587505
oprawa: Miękka
podtytuł: Ocena i kierunki doskonalenia
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 226
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
48,57 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,22
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź