Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

From Type to Logo

Opakowanie From Type to Logo

Szczegóły:

Wydawca: Victionary
ISBN: 9789887566595
EAN: 9789887566595
oprawa: Twarda
podtytuł: The best logotypes from around the world
format: 19.5x25.5cm
język: angielski
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
165,01 zł
Cena detaliczna: 
209,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 165,01
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey. In addition to encapsulating what the business stands for and making an impactful first impression upon launch, it has to be instantly recognisable and stand out amid other similar offerings in an often saturated market. With so much more competition to contend with today, how can designers help start-ups and evolving brands put their best foot forward visually? A key branding element used by many of the biggest companies around the world, a logotype revolves around a company's name or initials and features typography as the main design approach. Often the starting point before it is further refined into a purely symbolic image or icon, it combines two distinct design disciplines to differentiate brands from one another - a process that takes acumen, skill and empathy. FROM TYPE TO LOGO details some of these processes in a compelling book of case studies that make an inspiring reference point for budding and working branding professionals alike.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź