Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
NOWOŚĆ

Framing. The social art of influence wer. angielska

Okładka książki Framing. The social art of influence wer. angielska

Szczegóły:

ISBN: 9781526170415
EAN: 9781526170415
oprawa: Twarda
wydanie: 1
format: 242x165x24mm
liczba stron: 248
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
81,37 zł
Cena detaliczna: 
109,00 zł
25% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,00
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
A smart, incisive toolkit for understanding how the framing of information influences the way we see the world. In today's chaotic media landscape, working out who and what to believe is a daunting task. Lies and misinformation are only part of the problem - often the way a story is presented has just as much effect on us as what the story is. In Framing, sociologist Mikael Klintman offers a cutting-edge toolkit for exposing and analysing the rhetoric that saturates our everyday lives. Combining insights from the social sciences, economics and evolutionary biology, he lays out a four-part approach to understanding how information is 'framed' for us, built around the key elements of texture, temperature, position and size. Demonstrating this approach through an array of real-world examples, from climate change denial to the subtle messaging of caviar ads, Klintman reveals how canny communicators mislead us without relying on overt deception. At the same time, he probes the deeper evolutionary and cultural roots of our susceptibility to frames. -- .
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź