Extraklasse Deutsch 2. A1/A2. Język niemiecki. Klasa 8. Podręcznik
Extraklasse Deutsch. 2. Podręcznik to druga część z serii podręczników dostosowanych do potrzeb nauczycieli i uczniów do nauczania języka niemieckiego w szkołach podstawowych Extraklasse Deutsch. uzupełnieniem podręcznika jest zeszyt ćwiczeń Extraklasse Deutsch 2. A1/A2. Język niemiecki. Klasa 8. Materiały ćwiczeniowe. Ten dwutomowy kurs przeznaczony jest dla uczniów z klas 78 rozpoczynających naukę języka. To podręcznik nowej generacji, wysoko oceniony w badaniach opinii przez nauczycieli. Koncentruje się na komunikacji w sytuacjach z życia codziennego i realiach krajów niemieckojęzycznych.
Dlaczego warto zdecydować się na Extraklasse Deutsch?
Wysoki poziom dydaktyczny gwarantowany przez znany i ceniony zespół autorski: Marta Kozubska, Ewa Krawczyk, Lucyna Zastąpiło.
Elastyczna struktura podręcznika pomocna w realizacji podstawy programowej brak sztywnego podziału na jednostki lekcyjne, dzięki czemu nauczyciel może dowolnie realizować materiał, w zależności od potrzeb grupy.
Innowacyjne rozwiązania dydaktyczne, np. propozycje nauki języka poprzez zabawę widoczne w sekcjach:
Aussprache zawierają śmieszne i dowcipnie zilustrowane łamańce językowe.
Gry i zabawy wyzwalają emocje, angażują uwagę i sprzyjają zapamiętywaniu materiału językowego.
Mini-Projekt uczą współdziałania w grupie i korzystania z różnych źródeł informacji.
Autentyczne materiały dające uczniom możliwość poznania realiów krajów niemieckojęzycznych.
Nowoczesna szata graficzna zamieszczone w podręczniku ilustracje odwołują się do wiedzy i doświadczeń uczniów.
Bogate zasoby cyfrowe, w tym: interaktywny podręcznik, e-ćwiczenia, e-kartkówki, e-testy, doskonałe do wykorzystania w pracy zdalnej i stacjonarnej. ?
To zaciekawi Twoich uczniów
W podręczniku prezentowane są teksty rozwijające umiejętność rozumienia wypowiedzi ustnych i pisemnych: wywiady, wpisy w mediach społecznościowych, blogi, SMS-y, reportaże, reklamy itp.
Teksty o aktualnej tematyce podane w atrakcyjnej dla młodzieży formie np. wpisu na blogu czy komentarzy na forach internetowych.
Praca z autentycznymi materiałami, np. mapą, która pozwala w prosty sposób ćwiczyć wprowadzone zagadnienie.
Nauka ewaluacji własnych kompetencji ucznia poprzez samoocenę.
1179/2/2024