Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Experience Economy

Okładka książki Experience Economy

Szczegóły:

Wydawca: Vivat
ISBN: 9789669824493
EAN: 9789669824493
oprawa: oprawa: twarda
format: 152x209 mm
liczba stron: 240
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
27,52 zł
Cena detaliczna: 
42,90 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

The term "experience economy" was first used by B. Joseph Pine II and James G. Gilmore: it is the next economy to follow the agricultural, industrial and service economics. The authors argue that businesses need to build unique relationships to win customer loyalty, and memory itself becomes a product of impressions. After all, modern consumers want more, they need emotions and experiences that they will desire again and again. In the struggle for its consumer, the business must offer a unique value that will distinguish it from others. The owners of Apple, Starbucks and LEGO have managed to invent the benefits that have made the brand unique, and the authors are analyzing their approach. Pine and Gilmore, as professional experience economy consultants, have developed a strategy for developing companies in a new environment, using their own experience of more than 25 years, which can be found in this book.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź