Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Etyka mediów

Okładka książki Etyka mediów

Szczegóły:

Wydawca: Difin
ISBN: 978-83-7251-865-1
EAN: 9788372518651
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,85 zł
Cena detaliczna: 
31,00 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,85
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź