Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo

Okładka książki Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo

Szczegóły:

Autor: Quain Bill

Wydawca: Studio Emka
ISBN: 978-83-67107-73-0
EAN: 9788367107730
oprawa: miękka
podtytuł: Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
Tłumaczenie: Kućma Tomasz
tytuloryg: Pro-sumer Power II! How to Create Wealth by Being Smarter, Not Cheaper, and Referring Others to Do the Same
wydanie: 1
format: 205x135x10mm
język: polski
liczba stron: 140
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,10 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
36% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,06

Opis

Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: - Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś? - Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania? - Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji? - Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały? - Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy? Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś "nie", to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę! Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków."

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź