Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Equity-Centered Trauma-Informed Education

Okładka książki Equity-Centered Trauma-Informed Education

Szczegóły:

Wydawca: Routledge
ISBN: 9781032597133
EAN: 9781032597133
oprawa: Miękka
format: 15.0x22.5cm
język: angielski
liczba stron: 228
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
77,76 zł
Cena detaliczna: 
122,00 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,27
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Educators must both respond to the impact of trauma, and prevent trauma at school. Trauma-informed initiatives tend to focus on the challenging behaviors of students and ascribe them to circumstances that students are facing outside of school. This approach ignores the reality that inequity itself causes trauma, and that schools often heighten inequities when implementing trauma-informed practices that are not based in educational equity. In this fresh look at trauma-informed practice, Alex Shevrin Venet urges educators to shift equity to the center as they consider policies and professional development. Using a framework of six principles for equity-centered trauma-informed education, Venet offers practical action steps that teachers and school leaders can take from any starting point, using the resources and influence at their disposal to make shifts in practice, pedagogy, and policy. Overthrowing inequitable systems is a process, not an overnight change. But transformation is possible when educators work together, and teachers can do more than they realize from within their own classrooms.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź