Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy

Okładka książki Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy

Szczegóły:

ISBN: 9788375257472
EAN: 9788375257472
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Uwarunkowania, procesy, pomiar
wydanie: 1
format: 16,5x24 cm
język: polski
liczba stron: 252
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
26,87 zł
Cena detaliczna: 
33,90 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,87
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź