Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Emotional Intensity in Gifted Students

Okładka książki Emotional Intensity in Gifted Students

Szczegóły:

Wydawca: Routledge
ISBN: 9781032233352
EAN: 9781032233352
oprawa: Miękka
podtytuł: Helping Kids Cope With Explosive Feelings
format: 15.0x22.5cm
język: angielski
liczba stron: 242
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
50,79 zł
Cena detaliczna: 
80,00 zł
37% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,39
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Teaching children how to manage their intense emotions is one of the most difficult aspects of parenting or educating gifted children. Emotional Intensity in Gifted Students is an indispensable resource for parents and educators seeking to understand why gifted children can be so extreme in their behavior and how to manage the highs and lows that accompany emotional intensity. Presented in an easy-to-read, conversational style, this revised and updated third edition pulls from contemporary research to depict changes in how we understand and support gifted children as well as an increased understanding of trauma, social-emotional learning, and empathy development. Chapters feature role-plays and strategies designed to show parents and teachers how to interact and guide gifted children in a way that teaches them how to recognize, monitor, and adjust their behavior. Also featuring updated resources, worksheets, and checklists, this practical new edition is a must-read for anyone wishing to make a positive and lasting impact on the lives of gifted children.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź