Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
PRZEDSPRZEDAŻ

Efekt JOLT w sprzedaży

Okładka książki Efekt JOLT w sprzedaży

Szczegóły:

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-8231-609-4
EAN: 9788382316094
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Tłumaczenie: Małgorzata Małecka
tytuloryg: The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecsion
wydanie: 1
format: 215x141mm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
52,87 zł
Cena detaliczna: 
69,90 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: po 06.06.2025
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,87
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje. Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”. Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź