Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Dylemat przełomowej innowacji

Okładka książki Dylemat przełomowej innowacji

Szczegóły:

Autor: Joshua Gans

ISBN: 9788365301376
EAN: 9788365301376
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 14x20,4 cm
liczba stron: 260
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
32,11 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,91
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Trudno dziś wyobrazić sobie rozmowy o biznesie bez wspominania o przełomowej innowacji. Jednak popularność tego pojęcia sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej rozmywa się, a nawet wypacza. Tak twierdzi Joshua Gans, ekonomista z Uniwersytetu Toronto od lat przyglądający się temu, jak wielkie firmy reagują na zjawiska czy technologie, które zmieniają nie tylko ich branże, lecz również sposób w jaki żyją ludzie.
Guru zarzadzania Clayton Christensen napisał w 1997 roku, że wielkie firmy właśnie dlatego przegrywają w konfrontacji z przełomową innowacją, że działają podręcznikowo. Joshua Gans polemizuje z Christensenem i twórczo rozwija jego tezy. Czy iPhone był, czy nie był innowacją przełomową? Czy Blockbuster, gigant na rynku wypożyczalni wideo, miał szansę wygrać z Netflixem? Dlaczego zniknęła Encyklopedia Britannika? Jak wielkim firmom o ugruntowanej pozycji, takim jak Canon czy Microsoft, od lat udaje się oswajać innowację? Gans dostarcza narzędzi do poszukiwania odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najciekawszych zjawisk we współczesnej gospodarce.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź