Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Dobro popłaca

Okładka książki Dobro popłaca

Szczegóły:

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-399-4
EAN: 9788377463994
oprawa: Twarda
podtytuł: Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną
Tłumaczenie: Witkowska Magda
tytuloryg: Good Works!: Marketing and Corporate Initiatives that Build a Better World...and the Bottom Line
wydanie: 1
format: 15.8x23.3cm
język: polski
liczba stron: 328
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
46,10 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,10
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź