Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Okładka książki Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Szczegóły:

Autor: Kapusta Piotr

Wydawca: DR Lex
ISBN: 9788379229994
EAN: 9788379229994
oprawa: Miękka
podtytuł: Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
wydanie: 1
format: 21.0x14.7
język: angielski, niemiecki
liczba stron: 594
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
94,55 zł
Cena detaliczna: 
119,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,55
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź