Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Diagnoza przedszkolna gotowości dziecka. Harmonia

Okładka książki Diagnoza przedszkolna gotowości dziecka. Harmonia

Szczegóły:

Wydawca: Harmonia
ISBN: 978-83-7134-480-0
EAN: 9788371344800
oprawa: Miękka
podtytuł: gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole
wydanie: 1
format: 21.5x30.5cm
język: polski
liczba stron: 32
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
18,73 zł
Cena detaliczna: 
29,00 zł
35% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,73
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Diagnoza przedszkolna gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach pracujących w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz w innych formach wychowania przedszkolnego. Zebrane tu zadania obejmują zasadnicze kompetencje dziecka w obszarach, które mają istotny wpływ na przyszłe powodzenie w szkole. Są to: Odporność emocjonalna, Sprawność psychomotoryczna, Kompetencje poznawcze oraz Aktywność dziecka.Dzięki diagnozie nauczyciel może określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej i wskazać potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym oraz opracować indywidualny program wspomagania i korygowania rozwoju dziecka, które tego potrzebuje.Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z instrukcji i wskazówek dla badającego, arkusza obserwacyjnego oraz kart pracy dla dziecka. Diagnoza przedszkolna jest suplementem do programu wychowania i kształcenia oraz wspomagania rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Kolorowy świat.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź