Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Deep learning i modelowanie generatywne Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i gra

Okładka książki Deep learning i modelowanie generatywne Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i gra

Szczegóły:

Autor: Foster David

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-28372-83-2
EAN: 9788328372832
oprawa: miękka
podtytuł: Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania
Tłumaczenie: Meryk Radosław
tytuloryg: Generative Deep Learning
wydanie: 1
format: 237x168mm
język: polski
Seria: O'REILLY
liczba stron: 264
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,02 zł
Cena detaliczna: 
67,00 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,84

Opis

Techniki uczenia głębokiego rozwijają się w imponującym tempie, a sieci neuronowe znajdują zastosowanie w przeróżnych branżach. Coraz częściej komputer wykonuje zadania, które do niedawna były zarezerwowane dla człowieka. Dobrym przykładem jest tworzenie dzieł sztuki: ostatnie postępy w dziedzinie modelowania generatywnego sprawiają, że maszyny tworzą oryginalne obrazy w określonym stylu, piszą spójne akapity tekstu, komponują przyjemną w odbiorze muzykę i generują prawdopodobne scenariusze zdarzeń. Ta ""generatywna rewolucja"" już się zaczęła, a jej efekty przekraczają najśmielsze wyobrażenia.
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem przeznaczonym dla inżynierów uczenia maszynowego i analityków danych. W jasny i przystępny sposób omówiono w niej zasadnicze zagadnienia teorii modelowania generatywnego, a następnie zaprezentowano techniki stosowane do budowy modeli generatywnych, włącznie z ogólnym opisem uczenia głębokiego, wariacyjnych autoenkoderów i generatywnych sieci antagonistycznych (GAN). Na tej podstawie - z wykorzystaniem biblioteki Keras - pokazano wewnętrzne funkcjonowanie każdej z tych technik, łącznie z najbardziej nowatorskimi architekturami. Opisano krok po kroku sposoby rozwiązywania takich twórczych zadań jak malowanie, pisanie i komponowanie muzyki, a także zastosowania modelowania generatywnego do optymalizacji strategii grania w gry (modele World).
W książce między innymi:
- działanie autoenkoderów wariacyjnych
- tworzenie sieci GAN, w tym CycleGAN i MuseGAN
- rekurencyjne modele generatywne do tworzenia tekstu oraz mechanizmy uwagi
- modele generatywne w środowiskach uczenia przez wzmacnianie
- architektura Transformer (BERT, GPT-2) oraz modele generowania obrazu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź