Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Okładka książki Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Szczegóły:

Wydawca: Adam Marszałek
ISBN: 9788381802253
EAN: 9788381802253
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 225x160x22 mm
język: polski
liczba stron: 386
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,83 zł
Cena detaliczna: 
44,80 zł
16% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź