Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Okładka książki Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Szczegóły:

Wydawca: UMCS
ISBN: 9788377846674
EAN: 9788377846674
oprawa: oprawa: twarda
format: 17,5x25 cm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
26,50 zł
Cena detaliczna: 
35,70 zł
26% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,32
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i ? przede wszystkim ? społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź