Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Okładka książki Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-4800-4
EAN: 9788328348004
oprawa: Miękka
podtytuł: Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
wydanie: 1
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 376
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
45,15 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
35% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,15
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy marki etc. Słowem - suma wszystkich doświadczeń, jakie konsument zyskuje w kontakcie z produktem, usługą, marką czy firmą.
Zarządzanie doświadczeniem klienta (ang. Customer Experience Management) stanowi dziś podstawę budowania przewagi rynkowej, a dobrze zaprojektowana ścieżka klienta (ang. Customer Journey) jasno podpowiada, jak i w jakim momencie to doświadczenie udoskonalić. Wskazuje też, jakie działania komunikacyjne i marketingowe zbudują pozytywne doświadczenie odbiorcy i będą najbardziej efektywne na poszczególnych etapach jego kontaktu z marką, zbliżając go do podjęcia pozytywnej decyzji zakupowej. Prawidłowe wdrożenie tych strategii prowadzi do wzrostu efektywności sprzedaży - według badania State of Marketing 2016 aż 70% firm, które wdrożyły założenia Customer Journey, odnotowało wzrost przychodów.
Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotyczące Customer Experience Management - dostarczy wiedzy na temat zachowań, potrzeb i mechanizmów, jakimi podczas podejmowania decyzji kierują się konsumenci. Teorię uzupełniono przykładami obrazującymi omawiane zagadnienia, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnieść teorię do praktyki, której poświecono część drugą poradnika. Korzystając z tej publikacji nauczysz się samodzielnie projektować interakcję z klientem i zwracać uwagę na jego pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, jak zdiagnozować potrzeby konsumenta i jak zaplanować jego ścieżkę zakupową tak, by chciał nią podążać. Następnie nauczysz się planować działania komunikacyjne, marketingowe, a także te związane ze sprzedażą czy obsługą klienta tak, by były adekwatne do aktualnych potrzeb Twojego klienta. Na koniec połączysz to, co wypracowałeś, w jeden spójny plan działania, gotowy do wdrożenia.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź