Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Cosmoludo: Mana REBEL

Opakowanie Cosmoludo: Mana REBEL

Szczegóły:

Wydawca: Rebel
ISBN: 3770015431010
EAN: 3770015431010
oprawa: 180x279 mm
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
90,43 zł
Cena detaliczna: 
122,29 zł
26% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,82
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Niebanalny pojedynek dwóch umysłów.

Zastaw przemyślaną pułapkę i pochwyć zarządcę przeciwnika, zanim on uczyni to samo z Twoim. Ale uważaj - po planszy grasuje ptak Mana, który utrudnia ruchy graczy i zmusza ich do wprowadzania poprawek w przemyślanej strategii!

Cosmoludo: Mana to abstrakcyjna gra logiczna dla dwóch osób, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy przejmie pionek dajmio należący do przeciwnika. Rozgrywka opiera się o mądre przemieszczanie pionków po planszy - pole, na którym kończymy ruch wskazuje, o ile pól będziemy mogli się poruszyć w kolejnym, a także który z pionków będzie mógł poruszyć przeciwnik w swojej najbliższej turze.

Na czym to polega?

  1. Każdy z graczy dysponuje dwoma rodzajami pionków: jednym dajmio i pięcioma roninami.
  2. Podczas zabawy rozgrywamy naprzemiennie swoje tury. W każdej z nich wykonujemy ruch jednym pionkiem w swoim kolorze.
  3. Symbol na polu, na którym zaczynamy ruch wskazuje, o ile pól musi się poruszyć nasz pionek - od 1 do 3.
  4. Nie możemy poruszać się przez pola zajęte przez inne pionki, ale możemy skończyć turę na tym samym polu, na którym znajduje się pionek przeciwnika. W ten sposób zbijamy go z planszy.
  5. Po poruszeniu pionkiem przestawiamy ptaka Mana na dowolne niezajęte pole z takim samym symbolem jak ten na polu, na którym skończyliśmy ruch. Przeciwnik w najbliższej turze musi poruszyć ten ze swoich pionków, który również stoi na takim polu.
  6. Jeśli żaden z pionków przeciwnika nie zajmuje pola z takim symbolem, jak na tym, na którym umieściliśmy ptaka, drugi gracz może poruszyć dowolnym innym własnym pionkiem lub przywrócić do gry zbity z planszy pionek ronina.
  7. Gra kończy się, gdy któryś z uczestników przechwyci pionek dajmio przeciwnika.

Zawartość:

  • plansza,
  • czarny pionek dajmio,
  • biały pionek dajmio,
  • 5 czarnych pionków roninów,
  • 5 białych pionków roninów,
  • pionek ptaka Mana.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź