Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

CONTROLLING DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

Okładka książki CONTROLLING DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

Szczegóły:

Autor: Nowak Marta

Wydawca: PWE
ISBN: 9788320816808
EAN: 9788320816808
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,10 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
29% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,89
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu. Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: - działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych; - filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego; - bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej; - instrumenty controllingu działalności marketingowej. Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź