Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Brandsplaining

Okładka książki Brandsplaining

Szczegóły:

Wydawca: Penguin Books
EAN: 9780241456002
oprawa: Miękka
format: 15.3x23.4cm
język: angielski
liczba stron: 240
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
58,42 zł
Cena detaliczna: 
74,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,42
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed? In Brandsplaining, Jane Cunningham and Philippa Roberts expose the monumental gap that exists between the women that appear in the media around us and the women we really are. Their research reveals how our experiences, wants and needs - in all forms - are ignored and misrepresented by an industry that fails to understand us. They propose a radical solution to resolve this once and for all: an innovative framework for marketing that is fresh, exciting, and - at last - sexism-free.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź