Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Komiksy
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
PRZEDSPRZEDAŻ

Biznesowy geniusz Taylor Swift

Okładka książki Biznesowy geniusz Taylor Swift

Szczegóły:

Autor: Evers Kevin

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 9788382316773
EAN: 9788382316773
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Tłumaczenie: Gasper Dorota
Tytuł oryginalny: There's Nothing Like This: The Strategic Genius of Taylor Swift
wydanie: 1
format: 14.1x21.5cm
język: polski
liczba stron: 384
rok wydania: 2025
Data premiery: 2025-10-10
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
52,97 zł
Cena detaliczna: 
69,90 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: po 10.10.2025
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,97
Ta książka łączy lekkość biografii z precyzją analizy. Kevin Evers, wieloletni redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie jako popową gwiazdę, lecz świadomą architektkę własnego imperium – której decyzje warto analizować tak samo uważnie jak posunięcia Jobsa, Bezosa czy Muska. Biznesowy geniusz Taylor Swift to studium przypadku dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak budować wartość w branży opornej na zmianę, jak projektować ofertę dopasowaną do odbiorcy, reagować na kryzysy bez utraty zaufania i wprowadzać innowacje wtedy, gdy inni się wycofują. Autor pokazuje m.in.: w jaki sposób Taylor Swift przewidziała zmiany w modelu dystrybucji muzyki, zanim zrobiły to wytwórnie, jak stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami z pominięciem pośredników, dlaczego przejęcie praw do katalogu swoich utworów było strategiczną decyzją biznesową, jak piosenkarka precyzyjnie dostosowuje ofertę produktową do segmentów odbiorców, w jaki sposób zarządza reputacją, nie oddając narracji mediom. Oto rzeczowa analiza oparta na narzędziach, które stosują liderzy rynkowi. Żadnego efektu halo – tylko decyzje, działania i ich konsekwencje. Propozycja dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda skuteczna strategia w praktyce. Kevin Evers jest starszym redaktorem w „ Harvard Business Review”. Z pasją do kształtowania przełomowych badań i promowania pionierskich idei redagował bestsellery i nagradzane książki – m.in. na temat wysokiej wydajności, kreatywności, innowacji, cyfrowych zakłóceń, marketingu i strategii. Pisał również popularne artykuły na temat nauki o mózgu, hollywoodzkich przebojów kinowych, sztuki perswazji oraz nieprzewidywalności sukcesu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź