Publikacja prezentuje wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane  ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Niezwykle  dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji elastycznego  podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania.  Jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie nowoczesnych,  profesjonalnych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania  pracowników.
W książce przedstawiono m.in.:
  - plan budowy i wdrożenia spójnej strategii świadczeń pozapłacowych w   organizacji  (m.in. określenie odbiorców, zasad współpracy z dostawcami,   komunikacji, procedury utrzymania systemu oraz monitorowania efektywność   pakietu),
- opis dobrych praktyk tworzenia polityk benefitowych w organizacjach,
- wyniki badań, które prezentują najnowsze trendy rynkowe oraz atrakcyjność   i dostępność świadczeń dla pracowników,
- politykę benefitów w sytuacji kryzysowej.
Autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy, wykładowcy i studenci studiów  podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy Uczelni  Łazarskiego oraz członkowie Klubu Compensation & Benefits. Wiedza i  doświadczenia, którymi dzielą się z czytelnikami, tworzą niezwykły obraz  różnorodności praktyk benefitowych stosowanych w polskich  organizacjach.
Adresaci:
 Publikacja  przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i płac oraz wszystkich  zainteresowanych tematyką świadczeń pozapłacowych dla pracowników.  Książka może stanowić cenną pomoc dla studentów kierunków związanych z  ZZL.