Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku. Rozdział 1: Motywacja Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji. Rozdział 2: Krytyka a hejt Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają. W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją. Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale. Rozdział 4: Konkurencja Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty. W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji. Rodział 5: Make your own business - jak zacząć? Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty. Poznasz w nim podstawy biznesplanu. Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić? Rozdział 8: Promocja i rabaty Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach. Rozdział 10: Reklamacja A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską. Rozdział 11: Social media Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów. Zakończenie - czym jest sukces zawodowy W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces? Idealna dla Ciebie, jeśli: - Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty - Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej - Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu. Czego się dowiesz z książki: Jak zbudować skuteczną strategię marketingową? Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy? Jak skutecznie tworzyć markę osobistą? Motywacja - jak znaleźć siły do działania? Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt? Czy sukces bez hejtu jest możliwy? Rodzaje hejtu Sposób na hejt Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę? Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo? Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu Dlaczego nie warto kopiować innych? Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem? Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty? Biznesplan w pigułce Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu? Co jest fundamentem marki osobistej? Gdzie szukać darmowej wiedzy? Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces? Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient? Twój wizerunek w social mediach Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy? Najważniejsze etapy obsługi klienta Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie? Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta Czy promocje i rabaty mają sens? Jak postępować z trudnymi klientami? Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie? Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem? Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces? Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty Social media - potężne narzędzie marketingowe Jak zbudować ciekawy profil w social mediach Definicja sukcesu Karolina Kupczak Karolina Kupczak - trener makijażu permanentnego, finalistka międzynarodowych mistrzostw PMU GOLD, sędzia Mistrzostw Polski i półfinału Mistrzostw świata WULOP, która wielokrotnie występowała na wielu kongresach, konferencjach i targach prezentując swoje umiejętności. Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki ukończonych szkoleń sprawiły, że w swojej bazie posiada setki przeszkolonych i zadowolonych kursantek. W nauczanie wkłada całe swoje serce, chcąc zapewnić każdemu kursantowi łatwiejszy start, wsparcie i poczucie bezpieczeństwa. Spis treści Wstęp Rozdział 1: Motywacja Rozdział 2: Krytyka a hejt Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Rozdział 4: Konkurencja Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć? Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Rozdział 8: Promocja i rabaty Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Rozdział 10: Reklamacja Rozdział 11: Social media Zakończenie - czym jest sukces zawodowy Informacje dodatkowe