Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

BAW SIĘ KODEM TWOJA WŁASNA GRA

Okładka książki BAW SIĘ KODEM TWOJA WŁASNA GRA

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-4132-6
EAN: 9788328341326
oprawa: miękka
Tłumaczenie: Cieślak Piotr
tytuloryg: Coderdojo Nano: Create with Code#2 Build Your Own Game
wydanie: 1
format: 225x200mm
język: polski
liczba stron: 96
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
13,69 zł
Cena detaliczna: 
24,90 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,69
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź