Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne

Okładka książki Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalne

Szczegóły:

Wydawca: WSiP
ISBN: 9788302157196
EAN: 9788302157196
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17x24 cm
liczba stron: 128
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
35,23 zł
Cena detaliczna: 
43,30 zł
19% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,23
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź