Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Okładka książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Szczegóły:

Wydawca: PWE
ISBN: 9788320820249
EAN: 9788320820249
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 240x176 mm
język: polski
liczba stron: 364
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
48,03 zł
Cena detaliczna: 
70,00 zł
31% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,03
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź