Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Komiksy
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Are Optimists More Sustainable as Consumers?

Okładka książki Are Optimists More Sustainable as Consumers?

Szczegóły:

ISBN: 9788323161318
EAN: 9788323161318
oprawa: Miękka
podtytuł: A Study of Poland, China and India
język: angielski
liczba stron: 82
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
22,89 zł
Cena detaliczna: 
27,00 zł
15% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,89
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
This monograph explores the impact of two personality traits (consumer optimism and consumer pessimism) and three cognitive processes (consumer environmental, health and social consciousness) on sustainable consumer behavior. Drawing on survey data collected from Poland, China, and India, the study examines how these traits and processes interact, and how demographic factors such as consumer age, education, income and household size moderate these relationships across different cultural contexts. Surprisingly, the findings reveal that not only optimism, but also pessimism can directly and positively influence sustainable behavior. This unexpected result for consumer pessimism challenges common assumptions and opens new avenues for understanding the psychological drivers of sustainable consumption. With theoretical insights and practical implications for marketers and policymakers, this monograph offers a fresh perspective on the complex nature of sustainable consumer behavior.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź