Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

An Introduction to Television Studies

Okładka książki An Introduction to Television Studies

Szczegóły:

Wydawca: Routledge
ISBN: 9780415598170
EAN: 9780415598170
oprawa: Miękka
wydanie: 3
format: 17.5x24.5cm
język: angielski
liczba stron: 346
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
107,57 zł
Cena detaliczna: 
169,53 zł
37% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,72
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

In this comprehensive textbook, now updated for its third edition, Jonathan Bignell provides students with a framework for understanding the key concepts and main approaches to Television Studies, including audience research, television history and broadcasting policy, and the analytical study of individual programmes. Features include: a glossary of key terms key terms defined in margins suggestions for further reading activities/assignments for use in class New and updated case studies feature: 'Every Home Needs a Harvey' ad approaches to news reporting television scheduling CSI Crime Scene Investigation animated cartoon series Individual chapters address: studying television, television histories, television cultures, television texts and narratives, television genres and formats, television production, television and quality, television realities, television you can't see, television audiences, beyond television.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź