Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

All-in On AI

Okładka książki All-in On AI

Szczegóły:

ISBN: 9781647824693
EAN: 9781647824693
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 16.0x24.0cm
język: angielski
liczba stron: 216
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
104,74 zł
Cena detaliczna: 
132,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,21
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

A Wall Street Journal bestseller A Publisher's Weekly bestseller. A fascinating look at the trailblazing companies using artificial intelligence to create new competitive advantage, from the author of the business classic, Competing on Analytics, and the head of Deloitte's US AI practice. Though most organizations are placing modest bets on artificial intelligence, there is a world-class group of companies that are going all-in on the technology and radically transforming their products, processes, strategies, customer relationships, and cultures. Though these organizations represent less than 1 percent of large companies, they are all high performers in their industries. They have better business models, make better decisions, have better relationships with their customers, offer better products and services, and command higher prices.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź