Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym

Okładka książki Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym

Szczegóły:

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375458374
EAN: 9788375458374
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Zarys zagadnienia
format: 15.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 384
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
33,50 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
32% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,31
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Szanowny Czytelniku, w książce tej – w niemieckim kontekście – zawarte są pytania i próby odpowiedzi odnoszące się do: • jakości kształcenia, ewaluacji i akredytacji w szkolnictwie wyższym; • agencji akredytacyjnych oraz rynku akredytacyjnego w kontekście europejskiego obszaru szkolnictwa wyższego i procesów globalnych; • związku między narodowym systemem akredytacji a strukturą państwa i modelem polityki szkolnictwa wyższego; • ładu akredytacyjnego, celów polityki i praktyki akredytacyjnej w powiązaniu z modelem szkolnictwa wyższego i statusem szkół wyższych; • zadań, kompetencji i instrumentów działania podmiotów akredytacyjnych; • zdolności instytucji akredytacyjnych przyczyniania się do rozwoju kultury i systemów zapewniania jakości w szkołach wyższych, a także przyczyniania się do trwałego zapewniania i rozwoju nauczania o „dobrej jakości”. "Jako osiągnięcia badawcze ujęte przez Autora w monografii warto wskazać: • szczegółową diagnozę procesu akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego z całą jej złożonością struktury »landowej« i różnorodnością agencji akredytacyjnych; • przybliżenie w szczegółowej i usystematyzowanej warstwie zasad oceny jakości kształcenia czy też akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego na poziomie uczelni wyższych; • znaczące wzbogacenie dorobku naukowego procesu akredytacyjnego, w tym oceny jakości kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego; • wypełnienie luki w dorobku polskiej myśli akredytacyjnej czy też oceny jakości kształcenia, identyfikacji związku procesów akredytacyjnych w szkolnictwie wyższym z dyscypliną nauki o polityce publicznej, która to dyscyplina w zakresie polityki naukowej i kształcenia w Polsce ma również dorobek początkujący; • otwarcie wielu pól badawczych przede wszystkim w analizach porównawczych systemu akredytacji w uczelniach niemieckich z państwami europejskimi czy też unijnym ogólnym modelem ewaluacyjnym jakości kształcenia; • otworzenie dla praktyki akredytacyjnej wielu możliwości kreatywnego modelowania procedur dla pożytku publicznego”. prof. zw. dr hab. Danuta Strahl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź