Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

AI dla ludzi i firmy

Okładka książki AI dla ludzi i firmy

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-6481-3
EAN: 9788328364813
oprawa: Miękka
podtytuł: Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
Tłumaczenie: Bogusławska Katarzyna
tytuloryg: AI for People and Business
wydanie: 1
format: 14x20,8 cm
język: polski
liczba stron: 336
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
32,44 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji. Najczęściej przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań, które dają radość użytkownikom. Drugim - wykorzystywanie właściwych danych do wdrażania odpowiedniej strategii, która wciąż podlega optymalizacji. Zastosowanie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji znacznie przyczynia się do sukcesu firmy.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
W tej książce:
-koncepcje sztucznej inteligencji oraz potencjał AI dla biznesu
-wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań
-pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI
-koncepcja dojrzałości wobec sztucznej inteligencji i otwieranie się na innowacje
-budowa skutecznej strategii wdrażania AI
-przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia
AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź