Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
NOWOŚĆ

Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)

Okładka książki Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381029544
EAN: 9788381029544
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: problemy i wyzwania
wydanie: 2
format: 235x12 mm
język: polski
liczba stron: 220
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
53,11 zł
Cena detaliczna: 
80,00 zł
34% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,45

Monografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą "Wielkiej Trójki".

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź