Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle

Okładka książki Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle

Szczegóły:

Wydawca: Wolters Kluwer
ISBN: 978-83-264-1289-9
EAN: 9788326412899
oprawa: miękka
podtytuł: Edukacja w USA
Tłumaczenie: Janowska Zofia
wydanie: 1
format: A5 (148 × 210 mm)
język: polski
liczba stron: 424
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
34,52 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 72h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,28

Opis

Publikacja Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle. Edukacja w USA pozwala na zapoznanie się z rozwiązaniami amerykańskimi w zakresie systemu edukacji, które w okresie reform mogą być inspiracją do szukania rozwiązań zarówno w sferze polityki oświatowej, jak i codziennej praktyki organizacyjno-pedagogicznej w szkołach i wyższych uczelniach. Tytuł książki Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle jest również wykładnią polityki oświatowej w USA w zakresie tworzenia sprawiedliwego i egalitarnego systemu oświaty, stwarzającego warunki dla stałego polepszania wyników w nauce wszystkich amerykańskich uczniów, niezależnie od zamożności, przynależności rasowej, miejsca zamieszkania czy indywidualnych zdolności. Formalnie jest też nazwą ustawy, która określa prawa i obowiązki szkół uczestniczących w programie kontrolowania jakości nauczania i sprawdzania wiedzy zdobytej przez uczniów oraz zakres kontroli i zobowiązań instytucji federalnych. Dlaczego warto książkę przeczytać? Dlatego, że w czasach reform warto również szukać inspiracji w doświadczeniach innego systemu definiowanego jako sprawiedliwy i egalitarny. To dzięki tej książce Czytelnik dowie się m.in. w jaki sposób systemowo stwarzane są warunki nie jednej, ale wielu szans edukacyjnych ucznia na różnych poziomach edukacji, po co stosować wobec szkoły sankcje za niesprostanie standardom kształcenia uczniów, na czym polega program service learning i dlaczego wpływa on na wykształcenie się prospołecznych zachowań u młodych Amerykanów, jaką rolę odgrywają nauczyciele o nienauczycielskim wykształceniu, jak wyrównywać szanse edukacyjne młodzieży. Książka przeznaczona jest dla polityków oświatowych, organizatorów edukacji na różnych poziomach, dyrektorów szkół i osób zarządzających szkołami i uczelniami wyższymi, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych i wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź