Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

262 strategie marketingowe

Okładka książki 262 strategie marketingowe

Szczegóły:

Autor: Tomasz Bury

Wydawca: Złote myśli
ISBN: 9788377019115
EAN: 9788377019115
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 15x21 cm
liczba stron: 144
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,42 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,42
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem! Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją. Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy.""
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź